Pages

Aku vs Post Comment

Monday, July 3, 2017

Assalamualaikum w.b.t!

Alkisahnya aku dah hampir-hampir give up nak tulis blog ni sebab aku tak jumpa mana setting untuk orang post comment.

Dekat dua tiga hari juga la aku godek-godek. Tak jumpa juga. Nak nangis pun ada. Sebab dah buntu. Penat pun ada. Geram pun ada. Aku tengah semangat berkobar-kobar nak tulis blog tetiba pula ada halangan macam ini. Bengang wei!

Sampai tahap aku sign up wordpress pula, kunun dah merajuk dengan blogspot. Tengok wordpress lagi la aku tak paham. Adoi la!

Akhirnya dengan berat hati aku buat keputusan untuk buat blog baru. Aku pikir maybe sebab aku banyak sangat usik setting tu yang hilang setting untuk post comment. So kalau buat baru, semua setting mesti ada. Aku pon create blog baru--start over (sabar).

Semangat la ni nak tulis post baru--yang pertama. Aku terperasan ada menu Options. Saja la klik nak tengok apa. Laaaaaaaaa kat sini rupanya setting untuk post comment. Patut la takda, sebab aku klik "Don't Allow" (tepuk dahi).

Aisey. Lawak betul la. Punya seantero Google aku mencari, rupanya kat tepi ni je (menangis).

Nampaknya tak jadi la nak teruskan tulis kat blog baru. Aku pakai balik blog lama ni. Sebab tu post ini kat sini. Mungkin jodoh aku dengan blog lama ni masih panjang lagi. Hahahaha!

Alhamdulillah. Selesai!

No comments:

Post a Comment

#NakTahuTak? : Create Whatsapp Link

Assalamualaikum w.b.t! Aku ada satu perangai paling malas nak wasap dengan orang yang aku tak save nombor telefon. Aku pula jenis yang aka...

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS